Biuro obsługi/Centrum napraw


Nasz zespół serwisowy rozumie, że właściwa obsługa zależy nie tylko od technologii. Kluczem do sukcesu jest świadczenie niezawodnych usług, stanowiących wsparcie dla naszych klientów w zarządzaniu ich działalnością. Nasza oferta usług została tak skonstruowana, aby ułatwić wybór odpowiedniego rodzaju wsparcia i zapewnić, że odpowiedzi na wszystkie pytania są udzielane sprawnie i rzeczowo.

Aby uzyskać pewność, że otrzymają Państwo wsparcie w zakresie zainstalowanych systemów, należy skontaktować się z oddziałem Trapeze, z którym zawarli Państwo umowę
Dane kontaktowe

 

Trapeze Group Europe/

Trapeze Group Deutschland 

Opieka nad klientem

MyTrapeze

Jest to darmowy, poufny serwis dla naszych klientów.
Jeśli nie posiadają Państwo jeszcze swojego identyfikatora użytkownika i hasła MyTrapeze, mogą się Państwo zarejestrować lub zadzwonić pod numer +45 8744 1650, aby otrzymać pomoc w uzyskaniu identyfikatora użytkownika i hasła. Jeśli utracą Państwo swój identyfikator użytkownika i hasło, prosimy o kontakt z działem opieki nad klientem.

Aby zarejestrować się, należy przejść do www.MyTrapeze.eu.

 

Trapeze Switzerland (ITS)

Trapeze Deutschland  (ITS)

Biuro obsługi

Internetowe biuro obsługi

Jest to zabezpieczona hasłem strefa dla naszych klientów:

Centrum napraw

Trapeze-Elgeba (Ticketing)

 

Opieka nad klientem

Zlecenie naprawy Elgeba

 

BBB_Braunschweig

Opieka nad klientem