Kontakt
Obsługa klienta
Newsletter

Opieka nad klientami

Rozumiemy, że zapewnienie Państwu systemów technologicznych to dopiero początek naszej pracy. Zależy nam na partnerstwie, w tym celu zapewnieniamy pełne wsparcie we wdrożeniu oraz obsłudze naszych urządzeń i systemów. Wspieramy naszych klientów technologicznie i technicznie w zapewnieniu odpowiedniej jakości codziennego zarządzania i działania z pomocą naszych produktów i usług.

W celu ułatwienia odnalezienia właściwego kontaktu, prosimy o wybór właściwego oddziału Trapeze, by każde pytanie uzyskało szybką odpowiedź:.

 

Trapeze Group Europe / Niemcy

Wsparcie Klienta

+45 8744 1650
+49 40 530031 15 0
support@trapezegroup.eu

MyTrapeze

Jest to bezpłatna usługa, dedykowana naszym klientom.

Jeśli nie posiadasz swojego identyfikatora i hasła MyTrapeze, zarejestruj się lub zadzwoń: +45 8744 1650 aby uzyskać pomoc w uzyskaniu loginu i hasła. Jeśli zgubisz lub zapomnisz loginu i/lub hasła, prosimy o kontakt. Zarejestruj się na MyTrapeze.

Trapeze Szwajcaria / Niemcy (ITS)

Wsparcie techniczne

+41 58 911 12 34
servicedesk@trapezegroup.com

Centrum serwisowe

+41 58 911 17 49
servicedesk@trapezegroup.com

Trapeze-Elgeba (Urządzenia biletowe)

Wsparcie techniczne

+49 2224 8285 0
cs.bhd@trapezegroup.com

Centrum serwisowe - Elgeba

Repair Order
BBB_Braunschweig

Wsparcie techniczne

+49 531 70104 99
info@bbb-braunschweig.de

ITS oraz systemy biletowe

+41 58 911 11 11

Planowanie I zarządzanie operacyjne

+45 87 44 16 00

Zainteresowany naszymi rozwiązaniami?

Poproś o prezentację

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Poproś o informację