Opieka nad klientem


Customer Care

Nasz klient leży w centrum naszego zainteresowania.

Inwestujemy w budowanie relacji z klientem poprzez wiele z naszych usług dla klientów.

Obejmują one centrum opieki nad klientem, e-learning, coroczną konferencję użytkowników, która oferuje stałe szkolenie w zakresie systemów Trapeze, przekazywanie informacji dla klientów w postaci comiesięcznych biuletynów, warsztatów i forów użytkowników.

Trapeze szczyci się swoją udowodnioną skutecznością, utrzymując długoterminowe stosunki z klientami i wykraczając poza zakres większości innych programów serwisowych. Nasze globalne doświadczenie jest zgodne z naszą wizją „oprogramowania dla życia".

Usługi

Jesteśmy niezawodnym partnerem dla naszych klientów. Towarzyszymy im od początkowej koncepcji poprzez wdrażanie, aż po obsługę systemu AVLC. Kiedy system zaczyna produktywne działanie, partnerstwo między klientem, a Trapeze jako dostawcą systemu wchodzi na nowy etap. Wszechstronny zakres naszych usług wraz z umową o świadczenie usług dopasowaną do specyficznych wymogów gwarantują bezproblemowe funkcjonowanie systemu przez cały czas trwania usługi.

Jesteś naszym klientem?


Infolinia/ Centrum napraw

  • Usługi
  • System opieki
  • Archiwizacja poprzez linie danych

Szkolenia i e-Learning

  • Szkolenie
  • Warsztaty
  • e-Learning

Rejestracja w MyTrapeze

Zarejestruj się w MyTrapeze poniżej. Konto MyTrapeze umożliwia dostęp do przydatnych usług wsparcia.s.

Rejestracja w MyTrapeze