Kontakt
Obsługa klienta
Newsletter

Całodobowa komunikacja z personelem

Komunikacja z pracownikami w firmach transportowych, ze względu na ich alokację i wykonywane zadania oraz czas pracy nie jest łatwe. Poznaj rozwiązanie Trapeze, które pozwala na utrzymanie kontaktu przez całą dobę i już dziś popraw komunikację w swojej firmie.

Wyzwanie: Skuteczna komunikacja z personelem

Komunikacja z pracownikami w firmach transportowych często może okazać się trudna. Wynika to ze zmiennych godzin, lokalizacji wykonywania pracy i rozproszeniu geograficznemu - rozłożeniem zasobów w rezerwowych w określonych lokalizacjach i porach dnia.

Rozwiązanie: Komunikacja online i mobilna

Rozwiązaniem dla tego wyzwania jest wykorzystanie systemów online i mobilnych. Trapeze oferuje szeroki wybór ukierunkowanych, intuicyjnych i łatwych w obsłudze rozwiązań umożliwiających firmom transportowym optymalizację i uproszczenie komunikacji z pracownikami. Może to pomóc w redukcji zadań administracyjnych, przy jednoczesnym zapewnieniu, że wszystkie procedury i zasady komunikacji wewnętrznej są zgodne z regulaminem.

Nasze rozwiązaie zapewnia kierowcy korzystanie z internetowego lub mobilnego dostępu do portalu pracownika, w którym mogą uzyskać dostęp do istotnych informacji dotyczących ich obowiązków, dni wolnych, a także korzystać z rozwiązań dla rejestracji zdarzeń i zadań komunikacyjnych. Dzięki temu pracownicy operacyjni nie muszą stawiać się każdego dnia w siedzibie firmy, a mogą skupić się na zapewnieniu terminowego i bezpiecznego przewozu pasażerów.

Korzyści płynące z mobilnego rozwiązania

W zależności od wybranego zakresu rozwiązania online i mobilnego, firmy mogą uzyskać różne korzyści. Zawsze jednak gwarantują one, że:

• Pracownicy będą uzyskiwać dostęp do informacji osobistych 24 godziny na dobę, np. plan zmian na nadchodzący tydzień, informacja o wynagrodzeniach itp.

• Rozpoczęcie i zakończenie pracy może być wprowadzone bezpośrednio z telefonu pracownika - na jego życzenie.

• Zmniejszone koszty i czas wykorzystany na szukanie numeru kontaktowego do danej osoby i wykonanie połączenia, a także mniejsze potrzeby osobistego stawiania się w jednym miejscu wszystkich zainteresowanych.

• Łatwa i zawsze dostępna informacja poprawia satysfakcję pracowników.

• Kierowcy otrzymują natychmiastowe powiadomienie w przypadku opóźnień, a jeśli pracownik musi pracować w godzinach dodatkowych, może rejestrować je za pomocą swojego urządzenia mobilnego.

Aby uzyskać więcej informacji, pobierz nasze broszury "Komunikacja Firmowa" oraz "Portal pracownika i Portal pracownika+" lub skontaktuj się z nami: +45 87441600 / info@trapezegroup.eu

ITS oraz systemy biletowe

+41 58 911 11 11

Planowanie I zarządzanie operacyjne

+45 87 44 16 00

Zainteresowany naszymi rozwiązaniami?

Poproś o prezentację

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Poproś o informację