Kontakt
Obsługa klienta
Newsletter

Kompleksowa sprzedaż biletów


Pasażerowie chcą szybko, w prosty sposób, w każdej chwili i w dowolnym miejscu móc zapłacić za przejazd. Jeśli kupno biletu jest utrudnione, wiele osób albo znajdzie alternatywne sposoby podróży, albo skorzysta z przejazdu bez płacenia.

Wyzwanie: Łatwe nabywanie biletów

Kiedy pasażerowie chcą skorzystać z tramwaju lub autobusu, najpierw muszą kupić bilet. Muszą zatem wiedzieć jaki rodzaj biletu potrzebują i w jakich strefach podróży będą się poruszać.

Organizatorzy transportu muszą zatem rozważyć niektóre z następujących pytań, aby ułatwić pasażerom zakup biletów: czy oferujemy właściwe rozwiązania we wszystkich kanałach sprzedaży? Czy mamy przyjazną i zrozumiałą dla użytkownika koncepcję? Czy nasze rozwiązania pozwalają pasażerom na zakup biletu w internece? Czy korzystający realnie kasują swój bilet? Jakie metody płatności akceptujemy w automacie sprzedającym: monety, banknoty, karty debetowe lub kredytowe, przedpłaty? Czy obsługujemy wszystkie typy pasażerów od regularnych/codziennych do okazjonalnych?

Kiedy wszystkie te kwestie będą zdefiniowane, wyzwaniem jest: "Czy istnieje rozwiązanie, które może wspierać nasze cele?

Rozwiązanie: System do zarządzania taryfami

Rozwiązaniem jest system do zarządzania taryfami i sprzedażą biletów, który uwzględnia potrzeby podróżnych, tak samo jak organizatora. Rozwiązanie musi być dostosowane do nowych technologii i skalowalne, aby sprostać konkretnym potrzebom. Ponadto musi być w stanie obsłużyć dużą ilość danych i transakcji, działać sprawnie ze sprzętem dystrybucyjnym, dzięki czemu zmiany taryf, strefy i wyposażenia będą łatwe do wdrożenia.

Dla pasażerów musi zapewniać łatwy dostęp do zakupu biletów na każdym etapie podróży, w dowolnym momencie i w dowolnym miejscu, w domu, biurze, przez telefon, w stacjonarnych automatach biletowych lub bezpośrednio w pojeździe transportowym.

Korzyści: Wzrost liczby pasażerów i spokojna podróż

Gdy zakup biletu nie jest problemem, ale łatwą i dostępną czynnością, liczba pasażerów korzystających z transportu publicznego może znacznie wzrosnąć. Mobilne, stacjonarne i inne urządzenia oraz aplikacje samoobsługowe zwiększają liczbę pasażerów i redukują oszustwa.

Elektroniczne bilety są jeszcze efektywniejsze i ułatwiają podróżowanie różnymi środkami transportu. Bilet elektroniczny gromadzi duże ilości danych, które mogą być wykorzystane do celów analitycznych oraz do oceny oferowanego poziomu usług.

ITS oraz systemy biletowe

+41 58 911 11 11

Planowanie I zarządzanie operacyjne

+45 87 44 16 00

Zainteresowany naszymi rozwiązaniami?

Poproś o prezentację

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Poproś o informację