Kontakt
Obsługa klienta
Newsletter

80% rozmów dotyczy informacji o dzisiejszej podróży. Zmniejsz tę liczbę!

Zmiana danych, chęć zmiany lub anulacji rezerwacji oraz zapytanie o której będzie zamówiony transport. To 80% połączeń do działu rezerwacji. Zmniejsz tę liczbę dzięki rozwiązaniu firmy Trapeze i już dziś zyskaj czas, który pracownicy wykorzystają efektywniej.

Wyzwanie:

Pracownicy działu rezerwacji spędzają do 80% czasu, odpowiadając na pytania, na przykład: Kiedy dotrze mój transport? Czy macie mój nowy numer telefonu? Jak mogę anulować zarezerwowaną podróż?

Te łatwe do odpowiedzi pytania są czasochłonne dla personelu, a jeśli uda się liczbę tych połączeń zniwelować, obniżą się koszty i zwiększą przychody.

Rozwiązanie:

Wystarczy ułatwić pasażerom odnalezienie odpowiedzi na podstawowe pytania. Aby to się udało, musi być łatwo dostępne. Portal komunikacyjny działający na komputerze, tablecie lub smartfonie będzie docierał do dużej liczby pasażerów.

Zamiast dzwonić, pasażerowie mogą korzystać z aplikacji i strony internetowej, aby uzyskać informacje na temat podróży i samodzielnie wykonywać różne działania, gdy zajdzie taka potrzeba.

Korzyści:

Zapewnia to lepszą i wydajniejszą obsługę pasażerów, ponieważ uzyskują oni szybki i łatwy dostęp do informacji o przejazdach, mogą łatwo anulować podróż oraz aktualizować dane osobowe.

Dla działu rezerwacji otwiera się szansa na oszczędność czasu, ponieważ liczba połączeń będzie znacznie zmniejszona.

ITS oraz systemy biletowe

+41 58 911 11 11

Planowanie I zarządzanie operacyjne

+45 87 44 16 00

Zainteresowany naszymi rozwiązaniami?

Poproś o prezentację

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Poproś o informację